ویدیو | فیلمی تکان دهنده از حمله وحشیانه به خانه افغانی‌ها در قزوین

فرمانده انتظامی قزوین از بازداشت عوامل حمله به برخی منازل اتباع خارجی در شهر اقبالیه این استان خبر داد.
ویدیو | فیلمی تکان دهنده از حمله وحشیانه به خانه افغانی‌ها در قزوین
کد خبر : ۴۶۶۸۶

ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان قزوین بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی و بازداشت ۱۹ متهم در این زمینه شدند.

سردار علی ابراهیمی شامگاه جمعه با اشاره به انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی از حمله تعدادی از افراد خودسر به محل سکونت اتباع خارجی در شهر اقبالیه که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی فوری پلیس در جهت شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام مجرمانه خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری عوامل انتظامی شهرستان قزوین بلافاصله با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی و بازداشت ۱۹ متهم در این زمینه شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه رفتار خلاف قانون و ساختار شکنانه که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شود قاطعانه برخورد و به هیچ شخص و گروهی اجازه ناامنی نخواهد داد.

اقبالیه از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین، با ۷۰ هزار نفر جمعیت در هشت کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
خدا لعنت کند کسانی راکه با اخبار خود در فضای مجازی و رسانه ها باعث شدند بعضی از مردم ایران اینطور به مهمانان یا پناه آورندگان خود تعرض کنند!!!!
سید عمار
ارسالی در
اینقدر در دفاع از این جماعت مهاجر پر مدعای زیاده خواه و..زیاده روی کزدید که نتیجه شد این ک صدای همه مردم درآمد!میروم نان بگیرم،صف بسته اند افغان ها نه یکی ن دوتا و .‌‌هرکدام هم یک کیسه نان،مصرف یک هفته یک خانوار ایرانی را دریک وعده میبرند و ما مجبوریم فقط چند عدد ،نان مثلا ده تا بیشتر نخریم! حتی اگر نیاز باشد.‌یارانه ما را به چه حقی به افغان میدهید.‌بیزاریم از اتباع مهاجم!